Klacht: Pakket niet aangekomen

op 20 mei 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik blijf klachten sturen, zolang ik eraan denk. Lijkt me niet goed voor jullie cijfers. En in plaats van lullige excuses zouden jullie eens na moeten gaan denken over een alternatief om ‘het goed te maken’ want het blijft zo dat ik een dienst heb afgenomen, waarvoor betaald is, en jullie hebben niet geleverd.
Let op hè ! Op mijn eerste telefoontje werd gezegd, ik bel even naar het depot, waarop de verbinding werd verbroken. Het tweede telefoontje werd mij verteld dat er helemaal geen contact met het depot gelegd zou worden en dat ik gewoon maar moest afwachten. Het derde telefoontje was beter want er werd diep gezucht op mijn uitleg hoe ik was behandeld. Zij zou er werk van maken, poeh, was ik blij. Ik moest alleen paar dagen geduld hebben. Ik kreeg ook direct een mail waarin bevestigd werd dat ik een klacht over een bezorging had neergelegd (haf ik eerder niet gekregen). Na een paar dagen krijg ik een mail van dezelfde mevrouw die ik telefonisch gesproken had met de mededeling dat het adres wat ik op het pakket had gezet niet op een bungalow park was, wat ik wel gezegd had… Aha, nu lief ik dus ook nog ? Na een telefoontje werd dit nogmaals bevestigd door haar omdat zij Google Search had gebruikt en dit had gezien, volgens haar was het dus bij een bedrijf terecht gekomen. Nu is het zo dat het wél een bungalow park is en van de vaste bezorger heb ik via de eigenlijke ontvanger al gehoord (van de vaste bezorger) dat er in weekenden heel veel fouten worden gemaakt.
Ook heb ik al in een bericht gehoord via hier als antwoord – na 4 weken oorspronkelijke klacht – dat ze niet bij de bezorger gingen vragen hoe en wat omdat het al lang geleden was 😳…. dat doe je toch direct ? En dan ga je toch vragen hoe het is afgeleverd ? En luister, niet vertellen dat het is geleverd op het adres, de ontvanger ken ik erg goed en het is NIET geleverd.
Dus bedenk alternatieven, geen K.t excuus mail, die heb ik genoeg gehad en die zijn niet afdoende.

Als het zo doorgaat nooit.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 mei 2021 om 09:58 geantwoord

Heeft op 24 mei 2021 om 11:45 geantwoord

Ik ben niet gebeld, geen gemiste oproepen. Gemiste kans dit.... alweer !

Alle klachten die gemeld zijn door Ellenwes