Klacht: Pakket niet aangeboden

op 02 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste postnl, er is een pakket aangeboden als het goed is, via de code zie ik 3 pogingen op dezelfde dag. Onduidelijk is wat er verder mee gedaan is. Er is geen ‘bezorging gemist’ bericht achtergelaten. Code is RS928843289NL

Graag zie ik dat het pakketje opnieuw wordt aangeboden.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 02 november 2017 om 10:33 geantwoord

Geachte heer van der Zwan,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag over het pakket dat vanuit het buitenland naar u is verzonden. Het spijt me dat u deze niet heeft ontvangen.

Wanneer een pakket in Nederland is verwerkt dan kan ik de buitenlandse barcode traceren en zie ik ook de Nederlandse 3S-code, maar dit is bij uw pakket nog niet het geval. Ik hoop dat u het pakket spoedig nog zal ontvangen.

Als dit niet het geval is dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die heeft eventueel de mogelijkheid om via zijn of haar lokale postdienst een onderzoek in te stellen.

Heeft op 03 november 2017 om 14:56 geantwoord

post nl kan me niet verder helpen en verwijst me door naar afzender van pakket. Ik ben zelf langs post afgifte punten gegaan en daar bleek een pakket te liggen (dit was niet dichtsbijzijnde afgifte punt). Ik had een 'niet thuis' briefje in mijn bus moeten ontvangen werd daar aangegeven, dit heb ik niet gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door jvdz1980