Klacht: Pakket niet aan mij afgeleverd

op 19 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 februari 2018 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is er op 14 februari een zending afgeleverd op uw adres. Als dit het pakket betreft dat u niet heeft ontvangen wil ik u adviseren dit te melden bij de afzender van het pakket. Zij kunnen als opdrachtgever van DHL ons vragen om dit voor u te onderzoeken.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 19 februari 2018 om 17:51 geantwoord

Dit is niet de eerste keer dat een bezorger van DHL voor het gemak alle pakketten bij een willekeurig adres deponeert terwijl er gewoon aangebeld is om het pakket bij ons af te leveren.Wellicht een idee om te kijken wie dit steeds doet met andermans spullen en deze DHL bezorger hierop aan te spreken. Ik ben nu de benadeelde in dit hele verhaal door toedoen van DHL, immers deze bezorger staat representatief voor DHL en in dit geval haar slechte service. Ik laat het in ieder geval hier niet bij zitten.

Alle klachten die gemeld zijn door Fous79