Klacht: Pakket naar Spanje kwijt

op 25 april 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 8 maart 2017 pakket op transport gezet naar Spanje. De laatste melding is op transport gezet. Daarna is het packet verdwenen. Dit is inmiddels mijn derde probleempakket in drie maanden. Postnl doet dit af met de melding dat het pakket onvindbaar is.
That’s it en €150 kwijt. Natuurlijk kun je zeggen, verzeker het pakket dan maar de verzekeringskosten wegen vaak niet op tegen het risico. Bovendien moet je erop vertrouwen dat Postnl haar werk gewoon doet. Op advise van Postnl naar aanleiding van eerdere problemen ook mijn retouradres vermeld op het packet, maar dit mag niet helpen.

Gewenste Oplossing:

Weten waar mijn pakket is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 april 2017 om 18:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Knooihuizen,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat na onderzoek is gebleken dat uw pakket als vermist moet worden beschouwd. Ik begrijp dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat er inderdaad reeds een onderzoek is ingesteld. Het spijt me dat dit geen positief resultaat heeft opgeleverd. Ik heb geen mogelijkheid om de uitkomst van het onderzoek te veranderen. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast die u hiervan ondervindt.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Erik Knooihuizen