Klacht: pakket naar buitenland gestuurd maar nooit aangekomen

Maplemientje op 06 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2x pakket verstuurd, maar tot op heden is er nog geen aankomen, staat bij is bij de douane maar die status heeft is al haast 3 maanden, omdat er staat bij douane DOET POSTNL er niks mee

Gewenste Oplossing:

wanneer het pakket binnen 7 dagen alsnog wordt bezorgd of een refund twv €55 incl. verzendkosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 september 2021 om 08:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw, meneer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

De tracking code van het betreffende pakket.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Maplemientje