Klacht: pakket naar buitenland gestuurd maar nooit aangekomen

Maplemientje op 06 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

2x pakket verstuurd, maar tot op heden is er nog geen aankomen, staat bij is bij de douane maar die status heeft is al haast 3 maanden, omdat er staat bij douane DOET POSTNL er niks mee

wanneer het pakket binnen 7 dagen alsnog wordt bezorgd of een refund twv €55 incl. verzendkosten

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 06 september 2021 om 08:25 geantwoord

Geachte mevrouw, meneer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De tracking code van het betreffende pakket.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Maplemientje