Klacht: Pakket naar 4 dagen nog steeds niet afgeleverd!

op 03 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vorige week donderdag iets besteld bij een webshop. Dit werd al laat door hun bezorgd..
Maar fijn nadat, dat pakket eindelijk verstuurd werd, kreeg ik deze ellende!
Ik wacht nu al sinds woensdag op mijn pakket!
Eerst krijg ik een briefje door de deur dat er niemand thuis was.. terwijl ik bij de bel een briefje heb gehangen .. indien niet thuis.. graag pakket naar de buren.. ik was de hele dag thuis.. er is niet aangebeld! Klakkeloos een briefje door de deur! makkelijk.. en ook niet naar de buren gelopen.. tsja.. waarom zou je ook he?
Donderdag, was ik niet thuis.. ook wederom een briefje bij de deur.. nee hoor! we nemen het gewoon weer mee.. bieden het de volgende dag aan.. want, ja je zal een paar stappen extra moeten lopen.. naar de buren..
Na wederom een briefje door de deur heb ik naar mijn werk de klantenservice gebeld.. deze vertelde mij gewoon even dood leuk.. dat ze niet verplicht zijn om het even naar de buren te brengen.. dus, je kan gewoon wachten tot je een ons weegt.. En dat de gene die het bezorgd.. dat briefje niet hoeft te lezen.. misschien handig om personeel aan te nemen die wel nederlands kan!
Wederom is het nu vrijdag.. en je raad het al.. geeeen kip hier gezien aan de deur hoor.. zou tussen 18:00 en 21:00 uur bezorgd worden.. en geen mail.. hoor staat gewoon dat de bezorger onderweg is.. apart verhaal!
Het ergste van alles vind ik nog dat ik hier nog voor betaal ook nog? wat een waardeloze service!
Ow ja! En 9 van de 10 keer ligt het gewoon voor onze deur gegooid! hadden jullie dat dit x ook niet kunnen doen?! doen jullie normaal ook!

Gewenste Oplossing:

- DHL de verzendkosten terug stort!
- Mijn pakket levert!!
- Aansprakelijk is voor 990 liter water wat ik nu weg moet gooien.. omdat, mijn pomp nog niet binnen is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 juli 2017 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend jammer dat het door deze samenloop van omstandigheden zo lang heeft geduurd voordat u de bestelde waterpomp in ontvangst heeft kunnen nemen. Ik neem aan dat als u een briefje ophangt voor de bezorger dat de betreffende buren ook aanwezig waren die dag? Wat vreemd dan dat uw pakket mee is teruggenomen om de volgende dag opnieuw aangeboden te worden! Volgens onze gegevens is het vrijdag overigens niet gelukt om aan te bieden wegen onvoorziene omstandigheden. Na 3 dagen wachten heeft u het afgelopen zaterdag dan uiteindelijk toch binnen mogen krijgen. Mocht u nog steeds de verzendkosten retour willen, dan raad ik u aan dit te overleggen met uw leverancier, u heeft deze kosten immers aan hen betaald.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Sharonvl