Klacht: pakket na 7 weken nog niet bezorgt

op 24 november 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket uit Pakistan is sedert 28 september in Nederland aangekomen. Ik heb wel 50 keer contact gehad met postnl, er werd steeds beweerd dat de pakket voor onderzoek bij de douane is. Nu bel ik vandaag 21-11-2017 wederom en wordt mij vermeld dat ze mijn pakket niet kunnen traceren. Tevens heb ik de douane verwittigt zij verwijzen mij naar postnl. ZEEER SLECHTE KLANTVRIENDELIJKHEID EN DIENSVERLENING

Gewenste Oplossing:

als ik mijn pakket in bezit heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Suliman, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakket uit Pakistan nog niet is bezorgd. Ik kan me voorstellen dat u graag wilt weten wanneer u de zending kunt verwachten. Graag reageer ik op uw bericht. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende informatie van u: - Wat is de track&trace code van het betreffende pakket? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Suliman, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Suliman,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door denny