Klacht: Pakket na 1,5 week nog niet geleverd

op 06 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 25 augustus staat mijn bestelling vast in het logistieke centrum van DHL. Via de track en trace code krijg ik de melding: bezorging verhinderd, pakket heeft 1 a 2 dagen vertraging. Maar dat staat er dus al ruim een week.

Een email gestuurd waarop de reactietijd volgens de website 1 werkdag zou zijn, maar ook dat is al 3 werkdagen geleden.

Wat een bedrijf dat DHL…

Gewenste Oplossing:

Als het pakket zo snel mogelijk geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 06 september 2018 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Croesen,

Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat er inderdaad een probleem met deze zending en dat het niet bekend is wanneer deze in bezorging kan gaan.

Ik adviseer u dit te melden bij uw verzender. Die kan dan hiervoor een onderzoek opstarten. Helaas kan dit alleen in opdracht van de verzender.

Hopelijk kan het pakket dan alsnog spoedig in bezorging gaan en bij u afgeleverd worden. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Rick C.