Klacht: Pakket na 1 week nog onderweg naar sorteercentrum

op 22 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op zondag 29 mei is er een pakket naar mij ontvangen. Nu 1 week later nog steeds dezelfde melding via track and trace “Pakket is bij DHL Parcelshop afgehaald en onderweg naar het sorteercentrum”.

Ik heb al vijf keer gebeld, maar geen enkele medewerking van DHL.
De verzender moet zich maar melden. Die heeft doorgegeven dat dit ook al via de e-mail is gedaan.

Ik ben er nu zo klaar mee dat ik echt een flinke schadeclaim bij DHL ga indienen. Zij begrijpen niet dat ik géén onderzoeksplicht heb, maar dat zij een bezorgplicht hebben. Zij gaan niet actief onderzoeken waarom dat pakket er nu steeds ligt.

Te schandelig voor woorden. Post.NL heeft echt betere service. Nooit meer iets verzenden met DHL.

Pakketje terecht of aankoopbedrag en verzendkosten retour.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL