Klacht: Pakket na 1 week nog onderweg naar sorteercentrum

op 22 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zondag 29 mei is er een pakket naar mij ontvangen. Nu 1 week later nog steeds dezelfde melding via track and trace “Pakket is bij DHL Parcelshop afgehaald en onderweg naar het sorteercentrum”.

Ik heb al vijf keer gebeld, maar geen enkele medewerking van DHL.
De verzender moet zich maar melden. Die heeft doorgegeven dat dit ook al via de e-mail is gedaan.

Ik ben er nu zo klaar mee dat ik echt een flinke schadeclaim bij DHL ga indienen. Zij begrijpen niet dat ik géén onderzoeksplicht heb, maar dat zij een bezorgplicht hebben. Zij gaan niet actief onderzoeken waarom dat pakket er nu steeds ligt.

Te schandelig voor woorden. Post.NL heeft echt betere service. Nooit meer iets verzenden met DHL.

Gewenste Oplossing:

Pakketje terecht of aankoopbedrag en verzendkosten retour.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Steven@1973