Klacht: pakket na 1 aanbod retour gestuurd, geen mogelijkheid tot nieuwe bezorging. DHL onbereikbaar!

op 16 juni 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorgtijdstip aangepast. Vervolgens komen ze te vroeg op ipv afgesproken tijd. En dan krijg je te horen dat pakket retour wordt gezonden, is er niets meer aan te doen. Te gek voor woorden.

Als pakket gewoon normaal wordt afgeleverd op afgesproken tijd, of bij de buren.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 16 juni 2021 om 12:54 geantwoord

Goedendag,

Dank voor uw bericht.

Ik heb de zending bekeken en het lijkt inderdaad op een erg ongelukkige situatie, mijn excuses voor het ongemak. Omdat de bezorger al met het pakketje onderweg was op het moment van de wijziging, telt dit als een leverpoging. De volgende dag is dus de tweede poging geweest. Overigens heeft de bezorger om 17:42 een niet thuis scan gedaan, waar de afgesproken tijd tussen 17:30 - 21:30 was. Volgens mijn systeem was de bezorger dus gewoon op tijd...

Overigens is het pakketje na deze niet thuis melding, helaas retour gestuurd naar de afzender, omdat het de maximale aantal bezorgpogingen heeft gehad. Neem alsjeblieft contact op met de afzender om uw pakketje alsnog zo snel mogelijk geleverd te krijgen of uw aankoopbedrag terug te krijgen.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Sinan
DHL Parcel

Heeft op 16 juni 2021 om 19:13 geantwoord

Geen oplossing gelukkig heeft de afzender meer gevoel voor klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door JCJ66