Klacht: Pakket mogelijk kwijt. DHL wilt dat verzender onderzoek start en doen zelf verder niks

op 22 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket is al drie keer vertraagd en nu staat er opeens dat het pakket in het sorteercentrum is en dat er een planning wordt gemaakt. Dit stond er de afgelopen keren ook al en de klantenservice van de chat zegt dat het pakket helemaal niet in het post sorteercentrum is. Nu dus afwachten wat er gebeurt? De klantenservice kan me niet verder helpen en de verzender wil niet meewerken aan een onderzoek….

Als ik weet waar mijn pakket is zodat ik hem desnoods zelf kan ophalen of dat mijn pakket gevonden is. Als er eventuele fouten zijn bij mijn adresgegevens wil ik graag helpen deze correct te maken. Ik ben tevreden als mijn pakket vrijdag binnen is.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

4 maanden geleden - Goedemiddag,Bedankt voor uw bericht.Wat vervelend om te vernemen dat de verzender niet mee wilt werken aan een onderzoek. Kunt u ons het track en trace nummer doorsturen zodat we het zendingsverloop kunnen bekijken?Alvast bedankt!Met vriendelijke groet,Eveline DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht GiVi

4 maanden geleden - Goedemorgen,Mijn track en trace code: JVGLOTC0030230960Het is nu in het sorteercentrum staat er bij mij. Weten ze dan in ieder geval waar het pakket is en of die nog mijn kant op komt of wordt het teruggestuurd naar de verzender?Met vriendelijke groet,Goof

DHL

Heeft op 22 mei 2020 om 13:42 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb even naar uw zending gekeken. Helaas is het nu onduidelijk waar uw pakket is. We zullen ons best doen om het zo snel mogelijk op te sporen zodra er een onderzoek opgestart is via de afzender. Helaas zal de afzender dit dus wel echt moeten opstarten.

Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door GiVi