Klacht: Pakket met veel waarde zogenaamd bezorgd!

Gioiabrinchi op 03 maart 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is al de zoveelste keer dat er iets misgaat en dat ik een klacht moet melden over DHL. Het is altijd wat! Afgelopen zaterdag zou er volgens het systeem een pakket bezorgd zijn, terwijl er niemand aanwezig was! Inmiddels via de webwinkel een onderzoek gestart, maar het duurt veel te lang! Het gaat om een artikel met een waarde van 240 euro die inmiddels uitverkocht is! Wat baal ik hiervan! Zo moeilijk moet het niet zijn om te achterhalen welke bezorger die avond op de planning stond! Het blijft mij verbazen hoe erg er stelselmatig dingen misgaan bij dit bedrijf. Ik wil gewoon mijn pakket!

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat er met spoed naar mijn pakket wordt gezocht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 03 maart 2021 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Ik kan mij goed voorstellen dat dit een erg vervelende situatie is. Ik lees in uw bericht dat er in ieder geval al wel een onderzoek is opgestart. Helaas is het nu dan echt even afwachten op de terugkoppeling van dat onderzoek, sorry voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Christiaan
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Gioiabrinchi