Klacht: Pakket met dure telefoon vermist, geen email voor indienen klacht

op 03 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb twee weken geleden een Iphone 6 aangetekend teruggestuurd naar de leverancier omdat hij niet voldeed. Ik zou zou het volledige aankoopbedrag ( €289,00 ) terugkrijgen.
Helaas is dit pakket nog steeds niet aangekomen.
Gebeld met PostNL, en ze gaan het onderzoeken, volgens de zeer onvriendelijk en vooral ongeinteresseerde mevrouw van de “klantenservice”.
Tot nu toe niets gehoord en als ik de klacht wil vastleggen kan dat alleen per brief. Er is nergens een mailadres te vinden.
Welkom in de 21e eeuw!
Barcode 3SOPKC9753676

Ik ben tevreden als mijn pakket bezorg wordt bij de leverancier en anders wil ik dat de telefoon volledig wordt vergoed.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 03 september 2018 om 15:27 geantwoord

Geachte heermevrouw Steen,

Hartelijk dank voor uw bericht. U zegt een pakket te hebben verstuurd, maar deze is nooit aangekomen op het adres. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van uw gegevens zie ik dat er ondertussen al een onderzoek is opgestart. Mijn collega's gaan er dus mee aan de slag, zodra ze meer weten nemen ze weer contact met u op.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http:www.postnl.nlklantenservice

Heeft op 03 september 2018 om 15:32 geantwoord

Je collega’s zijn al een week aan het zoeken en ik hoor niets. Ik wil de garantie dat wij de kosten vergoed krijgen als de telefoon niet gevonden wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door mstee