Klacht: Pakket ligt nog in Amsterdam

op 05 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag, er is een pakket voor mij en dat ligt al sinds 8 april in Amsterdam. Ik woon zelf in Amersfoort. Kan ik ervoor zorgen dat het pakket alsnog bezorgd wordt? Het nummer is LZ118255335US.

Ik hoor graag van u.

Gewenste Oplossing:

nvt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Dekker, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat een voor u bestemd pakket al sinds 8 april in Amsterdam zou liggen. Ik kan me voorstellen dat u dit pakket graag op uw adres zou willen ontvangen. Graag geef ik u een toelichting. Aan de hand van de door meegestuurde track&trace code heb ik gezien dat uw pakket binnen Nederland verder is gegaan met de code 3SEBEL3171481. Volgens mijn informatie hebben we deze zending op 8 april aangeboden op uw adres en omdat er niemand thuis werd aangetroffen is hij doorgestuurd naar de afhaallocatie. Omdat het pakket niet binnen twee weken is afgehaald hebben we het pakket op 24 april retour gezonden. Tot mijn spijt kan ik dit niet meer tegenhouden, het pakket is al op de weg terug naar de verzender. Wilt u me laten weten of er na de gemiste bezorgpoging op 8 april wel een briefje in uw brievenbus is achtergelaten? Indien u deze niet heeft ontvangen wil ik dit graag melden zodat de bezorger hierop kan worden aangesproken. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Dekker, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht dees1970

5 maanden geleden - Goedemiddag, ik heb nooit een briefje ontvangen en daarom had ik geen 3S nummer. We hebben sinds kort een nieuwe bezorger in onze wijk en sindsdien gaat het steeds mis. Hij bezorgt onze pakketten niet bij de buren en ook niet de pakketten van de buren bij ons. De vorige bezorger wist precies dat hij bij nummer 75, 73 en 71 kon bezorgen. Ik vind het echt heel erg vervelend dat de tshirts weer terug zijn gestuurd naar America. Ik heb er namelijk meer dan 20 Dollar voor betaald om deze tshirts hier te krijgen. Nu is er weer een pakket wat ergens zwerft en wat hij niet bij de buren heeft geleverd. Ik hoop dat u iets met mijn klacht wil doen. Wij ontvangen namelijk ook pakketten voor ons goede doel en als dat steeds mis gaat, komen wij in de problemen met onze planning.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 mei 2017 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Dekker,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat de bezorging van pakketten op uw adres niet naar tevredenheid verloopt. Allereerst mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Ik heb uw melding doorgegeven aan de leidinggevende van de betreffende medewerker(s) zodat deze hierop aangesproken zullen worden. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen. De melding wordt intern besproken en behandeld, u krijgt verder zelf geen persoonlijk bericht meer over de afhandeling. Nogmaals vriendelijk bedankt voor het doorgeven van uw melding en mijn excuses voor de ondervonden overlast.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door dees1970