Klacht: Pakket ligt inmiddels ruim 2 weken te wachten in Köln!

op 08 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 7 juni heeft de verkoper een pakket ingeleverd in een duits filiaal van DHL. Dit pakket is op 9 juni binnengekomen in Köln en ligt sindsdien te “wachten”. Ik heb contact gehad met PostNL, die hebben nog niks ontvangen. Ook heb ik contact gehad met DHL DLD, die geven aan dat dit niet normaal is en vragen mij of de verzender een onderzoek/reclamatie te starten. Echter geeft de verkoper aan dat hij hier geen tijd voor heeft en hij het pakket correct verzonden heeft.. Wat moet ik nu doen?

Zending: CY605324336DE

Di, 07.06.2016 18:57 Uhr Deutschland Die Sendung wurde vom Absender in der Filiale eingeliefert.

Mi, 08.06.2016 20:18 Uhr Neumünster, Deutschland Die Sendung wurde im Start-Paketzentrum bearbeitet.

Do, 09.06.2016 06:12 Uhr Köln, Deutschland Die Sendung wurde im Ziel-Paketzentrum bearbeitet.

Do, 09.06.2016 07:55 Uhr Köln, Deutschland Die Sendung wird ins Zielland transportiert und dort an die Zustellorganisation übergeben. (Homepage / Online Sendungsverfolgung: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen)

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn pakket OF aanschafprijs ontvangen heb ben ik tevreden...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht M.arco

1 jaar geleden - Nog altijd helemaal 0,0 .... Alweer 1,5 week verder..

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Heeft op 10 augustus 2016 om 15:29 geantwoord

Leuker moet het niet worden!! Nog steeds heb ik niks ontvangen!!

Alle klachten die gemeld zijn door M.arco