Klacht: Pakket ligt blijkbaar al 3 weken in AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE

op 01 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketje besteld, kreeg het maar niet binnen, contact met verkoper gehad, uiteindelijk komen we erachter dat het nooit bij mij is geweest maar al 3 weken in AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE ligt

Als pakket binnen een week alsnog bij mij terecht komt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 01 juni 2021 om 13:15 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u al enige tijd wacht op uw pakket uit het buitenland en nu heeft gezien dat het pakket bij het Amsterdam International Mail Centre ligt. Ik kan me voorstellen dat u graag duidelijkheid wilt over de status van uw zending en het pakket in ontvangst wilt nemen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Vanuit het Internationale Sorteercentrum worden pakketten uit het buitenland verwerkt en ze gaan vanuit daar verder ons proces in. Aan de hand van de door u meegestuurde code heb ik de status gecontroleerd. Dit pakket is al op 6 mei bij u aangeboden en is daarna naar een PostNL punt in uw woonplaats gebracht. Daar heeft de zending tot 25 mei gelegen, maar de zending is helaas niet afgehaald. Het pakket is reeds retour gezonden en is niet meer in Nederland, ik kan dit retourproces niet terugdraaien en raad u aan om voor een passende oplossing contact op te nemen met de afzender.

U kunt voor toekomstige zendingen uit het buitenland via de website www.internationalparceltracking.com de buitenlandse Track en Trace code (ook als het geen 3S-code is) invoeren samen met uw postcode. Daar vindt u de meest recente statusinformatie over uw pakket indien de zending bij ons verwerkt is.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Hans reijnders