Klacht: Pakket ligt bij PostNL centrum

op 09 juli 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een bestelling gedaan op 7 juni uit Engeland. Mijn pakket ligt al sinds 21 juni zogenaamd bij de douane, meld de track en trace. Heb geduld gehad en de datums veranderen steeds maar de melding dat het nog bij de douane ligt verandert niks aan. Ook gecheckt bij de douane en deze geven aan het pakket niet te hebben. Heb even nagekeken en inderdaad, mijn pakket is gewoon ontvangen door PostNL, waar ze verder niks mee doen dan alleen laten liggen.

Gewenste Oplossing:

Mijn pakket overhandigen aan een bezorgen en deze ook richting de ontvangen brengen. Dit is niet netjes. De vakantie is ook om de hoek en zou graag het pakket voor de vakantie willen ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

2 weken geleden - Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: de tracking code van het betreffende pakket. Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht SjeAtje

2 weken geleden - Dag PostNL Klantenservice, Tracking code is: LG305020535GB Met vriendelijke groet, Saadia Achfoure

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 juli 2021 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het erg vervelend dat u de zending niet hebt ontvangen. Mijn excuses hiervoor. Ik adviseer u om de vermissing te melden bij de afzender.
Deze kan u een eventueel alvast een nieuwe zending toesturen (vooral bij zakelijke afzenders) en, volgens voorwaarden, een onderzoek laten instellen bij eigen postorganisatie.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht SjeAtje

7 dagen geleden - Er staat dat de klacht is opgelost maar er is helemaal niets opgelost.

Bericht van PostNL

5 dagen geleden - Geachte mevrouw, Helaas is het niet duidelijk hoe wij uw klacht kunnen oplossen, daarom verwijzen we u naar de afzender voor verder onderzoek. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ontstane ongemak. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 20 juli 2021 om 09:56 geantwoord

Is er wel gekeken naar de track en trace code of iets gedaan van onderzoek. Want ik heb na een keer bellen iemand aan de lijn gehad die heel duidelijk kon aangeven waar de pakket is, waar die heen gaat en waar ik deze kan ophalen. Heb een vermoeden dat er weinig is gedaan aan de klacht, terwijl het een makkelijk zaak is.

Alle klachten die gemeld zijn door SjeAtje