Klacht: pakket ligt al een week op NLHAGI

MarkvF op 19 februari 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

zoals de titel zegt, een pakketje light al ween week op NLHAGI

als ik weet waar/wat er met mijn pakketje is

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - De scan betekent dat uw zending is overgedragen aan de douane ter onderzoek. De douane gaat onderzoeken of de zending geïmporteerd mag worden. PostNL heeft hier verder geen invloed op. Indien u meer informatie wenst, dan kunt u dit vinden via de website van de douane:https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/internetaankopen/ Wanneer de douane u weer terugverwijst naar PostNL dan verzoek ik u nog even de vrijgave en afwikkeling af te wachten. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 19 februari 2021 om 12:10 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw pakket nog niet afgeleverd is. Ik kan me voorstellen dat u wilt weten waar het pakket zich bevindt en wanneer u hem zult ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op dit moment is het extreem druk, zowel bij het Internationale sorteercentrum als bij onze distributielocaties in het land. Helaas kan dit betekenen dat uw zending later bezorgd wordt dan u van ons gewend bent. Aan de hand van de door u meegestuurde informatie heb ik gezien dat uw zending verder gaat als briefpost en daardoor beperkt te traceren is. Ik verwacht dat u de zending spoedig zal ontvangen. Indien de levering te lang op zich laat wachten dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MarkvF