Klacht: Pakket ligt al bijna 2 weken bij post NL. Klantenservice is bagger

op 07 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket ligt al sinds 25 jan bij Post NL. “bezorgmoment nog niet bekend” Ik heb inmiddels tig keren contact gehad met hun klantenservice. Zij adviseerden mij het eerst af te wachten want ze konden pas na 2 werkdagen een onderzoek starten. In totaal 4 dagen gewacht ivm weekend, waarna ik weer contact heb opgenomen. KS medewerkster al mijn gegevens genoteerd. Er zou een onderzoek gestart worden en ik zou hierbij voortdurend op hoogte worden gebracht van de voortgang. DIt zou telefonisch of per mail zijn. Omdat ik niks vernomen had, heb ik zelf weer gebeld. Tot mijn verbazing gaf een andere medewerker aan dat hij mijn gegevens moest noteren want het vorige onderzoek was afgebroken. Ik had mijn gegevens niet doorgegeven liet hij me weten terwijl ik notabeen alles tot op de letter gespeld had. Weer gebeld weer iemand anders aan de lijn die kon het onderzoek wel zien, maar er was nog niets bekend. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in ze en 1 ding is zeker dit was het laatste pakketje dat ik via hen verstuurd heb.

Ik wil simpelweg weten waar mijn pakketje is en wanneer dit geleverd word.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw bericht op deze website. Het spijt me om te vernemen dat dit pakket nog niet is aangekomen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen om maakt. Ik wil dit graag voor u nakijken, maar dan heb ik wel aanvullende informatie van u nodig. Ik ontvang graag de barcode van het betreffende pakket en ik wil u verzoeken om uw naam en adres in te vullen bij uw privé gegevens. Ik zie uw bericht graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

8 maanden geleden - 3SKABA537169472

Reactie van de melder van de klacht Kaaaaaa123456

8 maanden geleden - Dat is het track en trace nummer wederom teleurstellend is er nog geen beweging in de status

8 maanden geleden - ........... inmiddels 2 weken verder

Reactie van de melder van de klacht Kaaaaaa123456

8 maanden geleden - En nog niets wijzer. Zeeer zeer slecht en onprofessioneel.

Heeft op 07 februari 2018 om 14:02 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik één en ander gecontroleerd. Volgens mijn informatie is op 30 januari een onderzoek gestart. Hierover krijgt u binnen zeven werkdagen bericht, dit zal uiterlijk morgen 8 februari zijn. Ik verzoek u het bericht van mijn collega van de onderzoeksafdeling af te wachten en hoop uiteraard dat er spoedig goed nieuws zal zijn.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door Kaaaaaa123456