Mijn Klacht:
Mijn pakket ligt al sinds 25 jan bij Post NL. “bezorgmoment nog niet bekend” Ik heb inmiddels tig keren contact gehad met hun klantenservice. Zij adviseerden mij het eerst af te wachten want ze konden pas na 2 werkdagen een onderzoek starten. In totaal 4 dagen gewacht ivm weekend, waarna ik weer contact heb opgenomen. KS medewerkster al mijn gegevens genoteerd. Er zou een onderzoek gestart worden en ik zou hierbij voortdurend op hoogte worden gebracht van de voortgang. DIt zou telefonisch of per mail zijn. Omdat ik niks vernomen had, heb ik zelf weer gebeld. Tot mijn verbazing gaf een andere medewerker aan dat hij mijn gegevens moest noteren want het vorige onderzoek was afgebroken. Ik had mijn gegevens niet doorgegeven liet hij me weten terwijl ik notabeen alles tot op de letter gespeld had. Weer gebeld weer iemand anders aan de lijn die kon het onderzoek wel zien, maar er was nog niets bekend. Ik heb totaal geen vertrouwen meer in ze en 1 ding is zeker dit was het laatste pakketje dat ik via hen verstuurd heb.
Gewenste Oplossing:
Ik wil simpelweg weten waar mijn pakketje is en wanneer dit geleverd word.
