Klacht: Pakket ligt al 22 dagen bij Post Nl

op 20 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 13 november heb ik een pakket afgeleverd bij een dependance van Post Nl om het pakket naar Californië te sturen. Het was voor Sinterklaas voor mijn zoon die daar woont. Het pakket werd maar niet afgeleverd dus Post NL gebeld. Nu de 6e december kreeg ik telefonisch van de klantenservice van Post NL te horen dat mijn pakket bij de douane in de VS zou zijn. Ik geloofde het niet en nam contact op met USPS in Amerika. Ik kreeg te horen dat mijn pakket nog in Nederland was. Weer gebeld met Post NL. Na mijn vraag waar mijn pakket was kreeg ik een vaag verhaal dat USPS de pakketten niet wil hebben omdat het in Amerika te druk zou zijn en er geen plaats in de vliegtuigen was. Ik kon pas na 5 weken verhaal halen. Voor deze verzending heb ik bijna 70 euro betaald en dan word je nog afgeblaft ook. Ik ben dus al uren bezig maar weet nog niets. Schandalig!! Zojuist via Twitter commentaar van USPS. “Really. I have never heard that before., neither have my coworkers. So they are holding it? ^MS”.

Ik wil mijn pakket afgeleverd zien binnen 2 dagen en ik wil mijn verzendkosten terug. De waarde van mijn pakket was €600 en was voor Sinterklaas. Veel producten zullen bedorven zijn of hun doel missen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 29 december 2017 om 13:00 geantwoord

Geachte mevrouw Geldhof,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het zeer spijtig om te vernemen dat dit pakket tot op heden niet bij uw zoon is aangekomen. Mijn excuses hiervoor.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat u inmiddels een formulier heeft ingevuld om dit uit te laten zoeken. Dit is momenteel nog in behandeling. U zult daar in de loop van volgende week een update over ontvangen.

Heeft op 27 februari 2018 om 13:46 geantwoord

De klacht is nog steeds niet opgelost. Het pakket is zwaar beschadigd retour gekomen na bijna 4 maanden. De inhoud is beschadigd, bedorven en een deel is vermist. PostNl geeft aan niet verantwoordelijk te zijn voor vervolgschade. Ik was dus genoodzaakt het uit handen te geven.
Wordt vervolgd..

Alle klachten die gemeld zijn door Jacq Geldhof