Klacht: pakket leveringen

op 11 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij een bestelling via bloeddrukmeter.nl wordt er gegarandeerd dat de levering de volgende dag zal plaatsvinden.. Bestelling Vrijdag, Levering Zaterdag. Krijg ook netje een track en trace nummer en er staat op de site van post nl.. levering tussen 11.30 en 16.00 uur.. Dus zaterdag netjes thuis gebleven… en wat gebeurd… na 16.00 uur.. niets… staat er op de track en T site… levering heeft vertraging… ok kan gebeuren… Klantenservice van Post zit maar tot 16.00 uur.. dus geen idee wat de vertraging is… wacht nog maar en regelmatig op de trackingsite kijken.. en wat schetst mijn verbazing staat er : Wij troffen u om 19.20 uur niet thuis levering zal 3 juli tussen 14 en 1600 plaats vinden.. Dit werkt dus niet gezien ik werk..
Ga ik kijken of het avond s geleverd kan worden… blijkt dat je ook nog 1.95Eur moet bijbetalen om dit tussen 6 en 22.00 uur te krijgen.. OP HALEN BIJ een POSTNL punt dan maar.. Hopelijk is dit na 15.00 wel te verkrijgen…
Echter dit is niet de 1e keer dat dit gebeurd.. PostNL kan zijn beloftes niet waarmaken en liegen tegen de klant is helemaal uit den boze.. Dus wat doen we eraan???

Gewenste Oplossing:

Wanneer er eerlijk gezegd wordt wat de vertraging is, of dat er niet geleverd kan worden. Dit lijkt me ook een eerlijke transparante mededeling voor de winkels die PostNL gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 juli 2017 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wessel,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Het spijt me te vernemen dat de bezorging van uw pakketten te wensen overlaat. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent, mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Op internet en in de app wordt het verwachte tijdstip van bezorging aangegeven. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat u reeds telefonisch een melding bij ons heeft gemaakt over de levering van uw zending. De bezorger is inmiddels aangesproken vanwege het feit dat er niet is aangebeld en geen briefje is achtergelaten. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen van u van ons mag verwachten. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door teilanidane