Klacht: Pakket levering tussen 11 en 15 uur… Nu 45 minuten later

op 01 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren zou ik een pakket ontvangen tussen 11:00 en 15:00. Het pakket is nooit aangekomen. Er werd aangegeven dat ik niet thuis zou zijn terwijl ik dat wel was. Vandaag zou het pakket weer tussen 11:00 en 15:00 aankomen, alleen is er wéér niks aangekomen. Het is nu 15.40 uur…. En nog geen pakket. Ik vind dit zeer slecht!! Want hierdoor lopen mijn verdure afspraken mis

Als het nu geleverd wordt!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht leandros

4 maanden geleden - Ok. De DHL bezorger was te lui om aan te bellen bij mij, of die ene trap te lopen.... Beneden buren zaten even buiten en hij / zij is daar meteen op afgegaan!!! Zeer slechte levering dus.... buiten de 43 minuten te laat!

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 01 augustus 2017 om 13:54 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te moeten vernemen dat uw levering vertraging heeft gehad. Onze chauffeurs trachten om binnen tijdsindicatie te leveren, echter kan het door drukte of door het verkeer gebeuren dat uw pakket later aankomt dan dat we bedacht hadden. Gelukkig waren uw buren bereidt om het pakket voor u aan te nemen, zo kon de chauffeur snel door naar zijn volgende adres.
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door leandros