Klacht: Pakket lang onderweg

op 16 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 mei 2016 is er door een verkoper een pakket afgeleverd bij een dhl parcelshop. Op 30 mei is deze opgehaald. Het is nu 2 juni en de status staat nog op “Pakket is bij DHL Parcelshop afgehaald en onderweg naar het sorteercentrum”. Ik heb al twee keer gebeld met dhl en een e-mail bericht verzonden. Op het e-mail bericht wordt niet gereageerd. De telefoontjes hebben ook niets opgeleverd. Zij geven aan dat zij geen informatie aan de ontvanger van het pakket mogen geven en dat de verkoper zich maar moet melden. Zij hebben géén flauw idee waarom het pakket niet verzonden wordt.

Op internet las ik dat deze klacht veel vaker voorkomt.

Dit is echt te schandalig voor woorden. Voortaan maar verzenden met Post.nl.

Gewenste Oplossing:

Indien ik fatsoenlijk antwoord krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Heeft op 28 juli 2016 om 10:20 geantwoord

Inhoud van het pakket was beschadigd. Pakket was met tape van dhl slordig dichtgeplakt. Dhl wil geen schadevergoeding betalen aan ontvanger. Verzender moet dit claimen, maar deze heeft al zo veel moeite in deze kwestie gestoken.

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedemiddag, Enorm vervelend dat uw pakket beschadigd is afgeleverd, mijn excuses hiervoor. Het is inderdaad zo dat de verzender als enige gemachtigd is hier een claim voor in te dienen, ik kan helaas niet anders melden dan dit. Vriendelijke groet, Sanne DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Steven73