Klacht: Pakket lag buiten

op 08 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Knol, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat de pakketbezorging niet correct is verlopen. Mijn excuses hiervoor. Ik wil graag een klacht opmaken over het feit dat de bezorger dit pakket onbeheerd bij u heeft achtergelaten. Hiervoor zou ik graag de barcode van de betreffende pakket van u ontvangen waarbij dit is voorgevallen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om deze nog door te geven? Deze is niet leesbaar op de foto. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Knol, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 09:30 geantwoord

Geachte mevrouw Knol,