Klacht: Pakket laat en kapot aangeleverd

op 10 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een pakket verstuurd met 30 broedeieren. Dit pakket was heel goed ingepakt ivm de kwetsbaarheid van de eieren. Op alle kanten van de doos stond breekbaar. Het pakket kwam na 2 dagen op de plaats van bestemming en alle eieren waren gebroken. Er was duidelijk met de doos gegooid.

Ik nam contact op met Postnl. Ze waren heel slecht bereikbaar. Via de chat uiteindelijk contact gekregen met Nathalie. De reactie was ronduit stuitend. Het pakket mocht er 5 dagen over doen. En als ik het pakket niet verzekerd had was het jammer dan.

Ik gaf aan er niet tevreden mee te zijn en de dame in kwestie had als enige opmerking dat ze de chat ging beeindigen.

Ik verstuur zakelijk veel pakketjes, maar als hier geen passende oplossing komt, zal ik niets meer via postnl. versturen.

Excuus en een tegemoetkoming in de kosten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Parkietjes123, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat uw pakket met broedeieren zeer beschadigd is aangekomen bij de geadresseerde. Ik kan me voorstellen dat dit teleurstellend is, ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden voor deze manier van bezorgen. Zou u de 3S-code van het betreffende pakket willen sturen? Dan kijk ik dit graag voor u na. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Parkietjes123

3 maanden geleden - 3SKABA954686598

Heeft op 10 augustus 2017 om 11:58 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw melding reactie en het doorsturen van de track&trace code. Ik vind het bijzonder kwalijk dat uw zending ondanks een degelijke verpakking beschadigd is aangekomen bij de ontvanger. Mijn excuses hiervoor.

Omdat u het pakket onverzekerd heeft verzonden, heeft u tot mijn spijt geen recht op schadevergoeding. Wel maak ik een klacht aan om dit te melden bij de betreffende afdeling en onze processen te verbeteren. Wilt u een volgende keer in aanmerking komen voor een schadevergoeding dan kan dat vanaf 1,65 euro extra. Uw zending is dan tot €500,00 verzekerd. Het spijt me dat ik hierin verder niets voor u kan betekenen.

Heeft op 10 augustus 2017 om 12:02 geantwoord

Verzekerd of niet er is door postnl slecht mee omgegaan /gegooid

Alle klachten die gemeld zijn door Parkietjes123