Klacht: Pakket kwijtraken / pakket onvindbaar

op 18 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zou op 5 september een Pakket ophalen bij de DHL Parcelshop in Den Haag aan de Pletterijstraat 150. Helaas is door de verzender een verkeerde achternaam op het pakket gezet waardoor de Parcelshop weigerde om mij het pakket mee te geven (terwijl al mijn andere gegevens zoals huisadres, postcode, telnr wel klopten!)

Even gebeld met DHL Express en de afspraak gemaakt dat het 5 dagen later door een bezorger zou worden afgehaald van de DHL Parcelshop Pletterijstraat 150 en bij mij thuis zal worden afgeleverd (pakket moet 5 dagen op de locatie blijven tot het kan worden meegenomen).

Uiteindelijk 1 week gewacht, het zou dinsdag 12 september worden geleverd maar er is geen bezorger langsgekomen. Woensdag weer gebeld, de donderdag zou de bezorger 100% langskomen. Op de donderdag weer niemand langsgekomen.

Vandaag (vrijdag) weer gebeld en wat blijkt: HET PAKKET IS ONVINDBAAR! Of de DHL parcelshop Pletterijstraat 150 in Den Haag heeft het pakket gestolen (want woensdag 13 september ben ik nog even langsgegaan en het lag er nog) of het ligt in een of andere depot waar ze het niet meer kunnen vinden nadat het van de DHL parcelshop is teruggehaald.

Dat mijn pakket bij mij wordt afgeleverd. En graag zsm want ik wacht al 11 DAGEN!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 18 september 2017 om 16:32 geantwoord

Goedemiddag heer Achtioui,

Heel erg bedankt voor uw bericht.

Toevallig heb ik u persoonlijk de afgelopen dagen ook gesproken over uw klacht met betrekking tot de levering bij het parcelpunt. En ik heb u uitvoerig geinformeerd over de afhandeling van uw klacht. Ik verwacht dat ik u via de telefoon volledig heb kunnen assisteren, ook al hebben we op dit moment nog niet de gewenste oplossing voor u.

Zoals telefonisch al besproken, ik hou u morgen weer op de hoogte van de laatste status van het onderzoek.

Met vriendelijke groeten,

Rick