Klacht: Pakket kwijtgeraakt geen gehoor

op 22 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

04-08-17 is post nl aan mijn deur geweest helaas was ik niet thuis ik kon mijn pakket ophalen bij de primera daar heen gegaan op 08-08. Hij bleek daar nooit geweest te zijn ik moest maar post nl bellen.. wat denk je? Uiteraard word er naar 15min nog niet opgenomen. Contact via facebook gezocht. Gelukt ik zou met 7 dagen terug gebeld worden dan was het weer met 10 dagen niemand heeft mij nog gebeld. Heb ook gevraagd kan ik iets doen maar ook niet. Ben het nu zat wil weten hoe of wat

Of mijn pakket z.s.m of €6.49 prijs van pakket foto is wat ik gekocht heb

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 augustus 2017 om 13:58 geantwoord

Geachte mevrouw Van Ark,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht die te lang onderweg is en nog niet bij u is bezorgd.

Ik heb voor u gekeken en ik zie dat er een onderzoek is gestart en dat daar is uitgekomen dat uw zending retour naar de afzender is gestuurd. U kunt nu het beste contact opnemen met de afzender voor de vervolg stappen. Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren.

Heeft op 22 augustus 2017 om 15:23 geantwoord

Ik heb weken contact gehad wie heeft het in godsnaam terug gestuurd jullie zijn het gewoon kwijt geraakt en ik kan fluiten naar mn geld het pakket is van aliexpress .. dus ik krijg geen geld terug terwijl jullie het gewoon zijn kwijtgeraakt kan niet anders heb meerdere malen contact gezocht. Nee ik ben echt heel boos om hoe er mee om gegaan is.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemieke_Mp