Klacht: Pakket kwijtgeraakt

op 08 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 10-07-2017 heb ik mijn abonnement verlengd bij Telfort. De telefoon zou dezelfde avond bezorgd worden. Post nl had steeds een vertraging, het pakket werd niet bezorgd. Het zou de dagen erna komen, waarop ik aan het wachten was. Wederom is het pakket niet bezorgd. Aan de telefoon werd me verzekerd dat het echt zou komen waarop er weer niemand verscheen. Online stond er dat de ontvanger niet thuis was, wat natuurlijk niet klopte wat ook beaamd werd door de klantenservice. Er waren onduidelijkheden over het pakketje. Het zou bezorgd worden in Hillegom op een afhaalpunt. Ik gaf aan dat ik in Rijnsburg woon op 30 minuten rijden. Ik zou de volgende dag dan terug moeten bellen om te vragen of het naar een afhaalpunt in de buurt zou kunnen. Er was ook weer vertraging voor het pakket in Hillegom zou zijn. Uiteindelijk heb ik online op retour afzender geklikt. De 17de zou het retour zijn gegaan. Telfort geeft aan niets ontvangen te hebben. Ik kan al die tijd mijn contract niet verlengen. Ik heb heel veel tijd en moeite hierin gestoken. Nergens duidelijkheid over gekregen of een poging het pakket alsnog bij mij thuis af te leveren. De klantenservice typte net heel leuk dat Telfort dan maar een onderzoek moet starten. Ik zal niet meer via post.nl bestellen of iets laten bezorgen. Dat er fouten gemaakt worden is menselijk maar dit is buiten alle proporties en onbegrip.

Post.nl neemt verantwoordelijkheid en zoekt uit waar het pakket zich bevind. Er wordt duidelijk naar mij en de andere partij toe gecommuniceerd zodat ik niet gedupeerd wordt door fouten vanuit Post.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 08 augustus 2017 om 12:26 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Schreuders,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat u de telefoon van Telfort nog niet hebt ontvangen. Ik begrijp dat dit erg vervelend voor u is, en ik wil mijn excuses aanbieden voor het ongemak.

Ik wil u aanraden om contact op te nemen met Telfort. Als opdrachtgever hebben zij betaald voor deze zending, en zodoende kunnen zij een onderzoek aanvragen om te achterhalen wat er mis is gegaan. Via deze weg kunnen wij zorgen dat uw bestelling alsnog wordt bezorgd.

Alle klachten die gemeld zijn door S.P.Heemskerk