Klacht: Pakket kwijtgeraakt

op 16 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemorgen,

Ik heb net contact gehad met PostNL, via de chat.
Zij weigeren een barcode na te zoeken, van een pakket dat is kwijtgeraakt bij hun. Het gaat om veel geld!
Wat kan ik nu doen?
Jurofoon doet ook niets voor mij.

Mw. I.S. de Meij
idemeij@upcmail.nl

NIETS

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte mevrouw de Meij, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt mij om te vernemen dat dit pakket niet is aangekomen. Mijn excuses hiervoor. Aan de hand van uw naam en adres heb ik de betreffende chat teruggevonden. Maar wanneer u niet meer in het bezit bent van het verzendbewijs of de barcode dan is het niet mogelijk om achteraf de barcode nog te achterhalen. Ik kan u in deze kwestie verder niet van dienst zijn. Hopelijk kunt u het samen met het betreffende bedrijf oplossen waar u het pakket heen heeft gezonden. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/ Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:37 geantwoord

Geachte mevrouw de Meij,

Alle klachten die gemeld zijn door idemeij