Klacht: Pakket kwijt ofzo, ik hoor niets

op 23 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op Jan 31 14:10 heb ik vanuit Saitama in Japan een pakket gestuurd naar huis in nederland. Hierbij kreeg ik de track en trace code:
EG 356 204 626 JP
ik heb het via EMS verstuurd dus het zou snel moeten zijn, echter is er vanaf Feb 9 13:59 niets meer gebeurd. mijn pakket ligt officeel hier: AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE (NETHERLANDS. het is inmiddels Feb 22 en er is nog steeds niets gebeurd…

als ik mijn pakket krijg

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 23 februari 2018 om 11:57 geantwoord

Geachte heel Koster,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending uit het buitenland verwacht maar dat deze niet verder dan de douane is gekomen. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat deze bij onze afdeling voor inklaring ligt. Heeft u een brief ontvangen voor de inklaring van de zending? Er is namelijk meer informatie over de zending nodig. Mocht u dit nog niet ontvangen hebben dan wil ik u vragen om de informatie door te geven via www.postnl.nl/bva. Dan verschaf ik u nu met de Nederlandse track en trace code van de zending 3SEPGE3872434.

Ik hoop dat de zending snel zal worden vrijgegeven en dat u de zending in uw bezit heeft.

Alle klachten die gemeld zijn door Paul Koster