Klacht: Pakket kwijt, niemand van POST.NL wil helpen, iedereen wijst naar iedereen

op 25 oktober 2011 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Probeer als sinds de ontdekking op 29-09-2011 van het kwijtraken van mijn zendingen van 21-09-2011 duidelijkheid en antwoorden te krijgen. Niemand van POST.NL wil me helpen. Iedereen wijst naar iedereen. Spreek of mail ik eindelijk met iemand, dan wordt ik weer naar het begin verwezen. “bel het service-team op +31 (0)88 868 6868” krijg ik steeds als antwoord, terwijl ik daar begonnen ben. Dat heb ik nu al 3x gedaan met steeds weer het zelfde resultaat. Geen enkele oplossing. Niemand pakt het probleem op, iedereen wijst mij weer door naar een ander. Bij een gemiddeld gesprek krijg ik al snel tussen de 5 en 8 verschillende medewerkers die ik elke keer weer het hele verhaal kan uitleggen. Hiena wordt ik in de wacht gezet om vervolgens weer door verbonden te worden. Zo land ik meerdere keren weer terug bij het non-service team die me dan weer opnieuw doorverbind met iemand die met weer na veel uitleggen en in de wacht zetten opnieuw naar het non-service-team doorverbind.
Zelfs als eindelijk een Tele Accountmanager van Postnl pakketten ene Roberto Franse gevonden heb die zegt dat dit niet normaal is. Haakt die af en wil me uiteindelijk niet helpen. Verwijst me dan weer terug naar het service-team. Dus kan ik weer opnieuw beginnen.

Dat mijn pakket van €400,= boven water komt. Dat ik geholpen wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door E-D