Klacht: pakket kwijt en vergoeding belachelijk laag

op 30 september 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket met een fietsaccu van 250 verstuurd. Het is nooit aangekomen en de kostevergoeding is het belachelijke bedrag van 17 euro. Nergens heb ik vante voren gezien dat ik kennelijk met zoiets accoord zou zijn en toch beroepen zij zich op voorwaarden…

Gewenste Oplossing:

Als zij de gehele claim betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht vmeel75@hetnet.nl

2 maanden geleden - het bevestigen van de klacht via de link werkt niet?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 30 september 2016 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wat vervelend dat uw zending kwijt geraakt is, allereerst mijn excuses hiervoor. U heeft uw zending zonder de optie \"extra zeker\" verstuurd, dit is een optie die € 1,50 extra kost, en hiervoor bent u verzekerd tot maximaal € 500,-. Indien u hier niet voor kiest, dan wordt er inderdaad, volgens de Algemene Vervoerscondities, per kilo vergoedt. Ook is het zo dat, voordat u tot betaling kunt overgaan in onze verzendapplicatie, u dient aan te vinken dat u akkoord gaat met onze voorwaarden, anders kunt u niet verder gaan in de applicatie.

Ik vind het erg vervelend voor u, en ik begrijp heel goed dat u hier niet tevreden over bent, maar ik kan u helaas niet anders vertellen dan mijn collega heeft gedaan. Desondanks betreuren wij de situatie uiteraard zeer.

Nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Vriendelijke groet,

Sanne
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door vmeel75@hetnet.nl