Klacht: Pakket kwijt en geen nette afhandeling

op 18 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een pakket wat ik verzonden heb is zoekgeraakt. Wanneer ik hierover bel stellen ze na de gangbare 5 dagen een onderzoek in. Twee! weken later krijg ik via een onpersoonlijk mailtje te horen dat ze geen onderzoek instellen omdat ik niet degene ben die de verzending betaald heb, maar dat de ontvanger dat heeft gedaan en dat zij dus een onderzoek moeten laten starten.

Wanneer er een goed onderzoek wordt ingesteld en ik een vergoeding krijg voor het zoekgeraakte pakket. Het gaat hier wel om een mobiele telefoon van 500 euro!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juni 2016 om 08:23 geantwoord

Geachte mevrouw Dannenberg,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat uw zending niet is aangekomen en kan me voorstellen dat u niet blij bent met de gang van zaken rondom uw verzonden pakket en het ingestelde onderzoek. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van uw gegevens heb ik de melding erbij gezocht. Ik zal u in dit geval toch moeten verzoeken contact op te nemen met de ontvangende partij. Zij kunnen als betalende partij in dit geval één en ander verder laten onderzoeken om na te gaan wat er precies gebeurd is met de zending. Nogmaals mijn excuses voor de ondervonden overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door MDanne