Klacht: Pakket kwijt DHL is de verzender

op 05 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Twee weken geleden is er een pakket bij mij thuis opgehaald, omdat deze retour afzender moest. Echter kon ik het volgens 1 van jullie bezorgers niet aan de deur weigeren.. toen heeft na twee weken eindelijk iemand van DHL het pakket opgehaald. De retourcode is 3SDFR4242. Pakket is echter na twee weken nog niet aangekomen bij de ontvanger. Namelijk FC-moto.de waar het pakket vandaan kwam. Gisteren jullie daarover gebeld en toen werd er gezegd dat ik er niet meer verantwoordelijk voor ben, maar dat dit nu iets is tussen DHL Deutsche Post en de afzender. Dat is mooi, maar de afzender geeft hierbij aan dat zij niks kunnen doen, omdat ik blijkbaar geen label via hun site gekocht heb. Dus nu wil ik officieel een klacht indienen bij jullie. JULLIE zijn namelijk de verzender van dit pakket en JULLIE zouden ervoor zorgen dat dit pakket weer retour geleverd zou worden aan de afzender. Dus dan nemen jullie maar mooi contact op met jullie Duitse collega’s om na te gaan waar mijn pakket is. Als mijn pakket kwijt is, dan zijn jullie verantwoordelijk en mogen jullie de waarde van het pakket (€155) aan mij vergoeden.

Ik heb hier het afhaalbewijs liggen. 3SDFR4242 20 september 2017!

Graag ZSM reactie.

Amanda Blom

Als mijn pakket retour geleverd is aan de afzender en ik EINDELIJK na maanden wachten mijn €155 terug krijg!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL