Klacht: pakket kwijt

op 07 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

volgens track en trace is pakket aangeboden. Pakket is volgens track en trace (3SKABA78746299) retour afzender. Retour afzender is PostNL agentschap boekhandel Kees in Vleuten. Daar weten ze echter niet wie de daadwerkelijk verzender is. Status pakket is nu het sorteercentrum.Na meerdere malen contact met klantenservice met de vraag of het pakket met bekend track en trace nummer naar nieuw woonadres gestuurd kan worden is de reactie van de telefoniste dat het pakket niet gevonden kan worden in zo’n groot sorteercentrum.Wel vreemd overigens als het wel met track en trace te vinden is. In tussen liggende weken ben ik verhuist.

als ik het pakket heb ontvangen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw De Wever, Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat uw pakket volgens track&trace retour is gegaan. Ik begrijp dat u graag alsnog uw pakket in ontvangst zou willen nemen. Graag geef ik u een toelichting. Aan de hand van de door u meegestuurde track&trace code kom ik uit op gegevens van een zending die op 16 juni is afgeleverd. Ik vermoed dat het in uw situatie wellicht om een andere zending gaat, zou u de track&trace code willen controleren? Om eventueel een onderzoek in te kunnen stellen naar uw pakket kunt u het beste de afzender inlichten, deze kan in een onderzoek instellen indien er geen retourgegevens op het pakket hebben gestaan. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw de Wever, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 18 juli 2016 om 13:13 geantwoord

Geachte heer/mevrouw De Wever,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door L de Wever