Klacht: Pakket kwijt

op 13 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket is afgelopen donderdag niet aangekomen. DHL zegt dat ze het pakket hebben geleverd, wat niet waar is.

Gewenste Oplossing:

Met enige spoed uitzoeken waar het pakket is gebleven en dat er contact met mij wordt opgenomen en niet andersom.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 juli 2016 om 07:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze per 4 juli sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag voor 4 juli uw reactie. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.

Met vriendelijke groet,

Manon
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door M. Honingh