Klacht: pakket kwijt

op 17 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakket is bij DHL parcel Delft zoekgeraakt ,het was bijna bij mij thuis ,

krijg het advies van telefonist om mijn leverancier te gaan bellen ?????

Gewenste Oplossing:

als DHL parcel achter mijn pakket aangaat en of zelf bij mijn leverancier aangeeft dat er wat mis is gegaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze per 8 juli sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag voor 8 juli uw reactie. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Sanne namens het webcare team van DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 juli 2016 om 08:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,
Wij hebben geen reactie meer van u mogen ontvangen. We gaan er vanuit dat deze klacht inmiddels dan al is afgehandeld of langs een andere weg voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij deze de klacht hier op de website.
Met vriendelijke groet,
Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door sjorstosh