Klacht: pakket kwijt

op 17 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

pakket is bij DHL parcel Delft zoekgeraakt ,het was bijna bij mij thuis ,

krijg het advies van telefonist om mijn leverancier te gaan bellen ?????

Gewenste Oplossing:

als DHL parcel achter mijn pakket aangaat en of zelf bij mijn leverancier aangeeft dat er wat mis is gegaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Beste heer/mevrouw, Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze per 8 juli sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag voor 8 juli uw reactie. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Sanne namens het webcare team van DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 juli 2016 om 08:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,
Wij hebben geen reactie meer van u mogen ontvangen. We gaan er vanuit dat deze klacht inmiddels dan al is afgehandeld of langs een andere weg voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij deze de klacht hier op de website.
Met vriendelijke groet,
Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door sjorstosh