Klacht: Pakket kwijt

op 29 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn verzonden pakket is kwijt.. Dit pakket bevat waarde van maar liefst 150 euro, maar van de claim zou ik maar 15 euro terug kunnen krijgen. Dit komt omdat de claim wordt berekend op gewicht. Dit is toch raar..

Gewenste Oplossing:

Ik zou het liefst de vergoeding willen van het gehele bedrag, dus 150 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 29 mei 2020 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Helaas kan ik zelf vanuit de algemene klantenservice geen uitspraak doen over een lopende of behandelde claim. Ik adviseer u om hierover vragen te stellen rechtstreeks richting te claimafdeling.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Nikki
Webcare DHL Parcel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door anne_wargers