Klacht: Pakket kwijt

op 16 april 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een pakket retour gestuurd, en er blijft steeds een melding bij staan van pakket is in het sorteercentrum in afwachting van data, hij moet terug naar de afzender.

Code: CD156757227BE

Gewenste Oplossing:

Als die bij de afzender terecht komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 april 2020 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Dit pakket is inderdaad onderweg terug naar de verzender. Bij internationale zendingen kan het retourtraject enkele weken duren, momenteel zelfs nog langer vanwege de Corona-problematiek.

Het is normaal dat u de status in de track en trace niet meer ziet veranderen. Dit soort retourzendingen is in de track en trace niet verder te volgen. Daar hoeft u dus niet meer naar te kijken.

Mocht het pakket niet retour komen bij de oorspronkelijke verzender, dan zal de oorspronkelijke verzender dat verder met ons oppakken.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door xnaomss