Klacht: Pakket kwijt

harrieverberkt op 28 november 2019 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Melding ontvangen dat pakket 6HV0663KP is geleverd bij DHL punt Meester Jansplein 11 5862AJ Geijsteren echter niet geleverd.afhaalpunt is maar 3 dagen open en namelijk maar van 16.00-20.00uur, di-wo-do.
Waarschijnlijk zit daar het probleem!!

Gewenste Oplossing:

Hopelijk wordt het toch nog geleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 november 2019 om 11:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Er is helaas een probleem ontstaan met deze zending. Dit heeft niets met de openingstijden van het servicepunt te maken. Het lukt momenteel niet dit pakket in levering te laten gaan. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik adviseer u contact op te nemen met de verzender van het pakket. De verzender heeft namelijk de mogelijkheid een onderzoek te laten instellen bij ons, om er zo voor te zorgen dat u uw bestelling alsnog zo snel mogelijk ontvangt.

Met vriendelijke groet,

Harald
Webcare DHL Parcel

harrieverberkt

Heeft op 02 december 2019 om 11:16 geantwoord

Kan het pakket niet nog een keer bij mij aangeboden worden??
Anders maar bij een ander dhlpunt bij mij in de buurt.
Dhlpunt in Geysteren stopt er mee.In ieder geval is mijn zending in jullie bezit, anders had ik ook geen kasrtje in de bus gekregen? Track en trace nummer is 6HV0663KP

Reactie van de melder van de klacht harrieverberkt

1 jaar geleden - Ik heb helaas nog steeds geen reactie van u mogen ontvangen omtrent bovenstaande!!!

Alle klachten die gemeld zijn door harrieverberkt