Klacht: Pakket kwijt

op 02 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket verstuurd middels track n trace.
PostNL is pakket kwijtgeraakt.
Mag zelf voor de schade opdraaien.
‘We kunnen het niet vinden, draai zelf maar voor de schade op’!

Compensatie.
Wanneer je betaald voor een track n trace verwacht je in ieder geval compensatie wanneer een pakket is kwijtgeraakt (desnoods met een maximum van 50 euro).

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heermevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket dat u heeft verzonden. Deze is niet aangekomen en u wilt hiervoor compensatie. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Mijn excuses dat het pakket niet is aangekomen. Het is afhankelijk van de manier van verzenden of u recht heeft op een vergoeding. Ik kijk graag met u mee. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:De track en trace code van de zending.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Erik92198

1 jaar geleden - Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan.Ik heb betaald voor een dienst waaraan jullie niet hebben voldaan. Mijn brievenbuspakket zijn jullie aantoonbaar kwijtgeraakt. Even excuses maken en vervolgens verschuilen achter kleine letters dat jullie niets hoeven te vergoeden gaat er bij mij niet in. Er hoort een minimale compensatie tegenover te staan.

Heeft op 02 juli 2019 om 12:12 geantwoord

Geachte heer,

Ik begrijp dat het ontzettend frustrerend is dat uw zending is kwijt geraakt.

Als u een vergoeding had gewild dan had u de zending aangetekend of met verzekering service moeten versturen.

PostNL Klantenservice

Heeft op 02 juli 2019 om 14:05 geantwoord

Krijg ik mijn verzendkosten terug gezien jullie de geboden dienst niet geleverd hebben? Hoe gaan we dit regelen?

Alle klachten die gemeld zijn door Erik92198