Klacht: pakket kwijt

op 17 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 september 2018 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Harle,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over uw pakket welke nooit is aangekomen. Hierover heeft u contact gehad via te telefoon, echter heeft dat niets opgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan.

Volgens mijn informatie heeft u eerder ook al een bericht hierover gestuurd Hierop heeft u inmiddels een reactie van ons ontvangen. Ik sluit dan ook deze melding.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door jaap12