Klacht: Pakket kwijt

op 12 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 4 juli heb ik mijn telefoon opgestuurd naar mijn verzekeringsmaatschappij alleen wat blijkt dat mijn pakketje nooit is aangekomen, tot mijn spijt heb ik geen bon maar heb wel een afschrift dat de betaling is gedaan.

Gewenste Oplossing:

Dat de betaling gelinkt wordt naar het bonnetje als dat mogelijk is om te achterhalen waar mijn pakketje is

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door iMorr