Klacht: pakket kwijt

op 16 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik verstuur een pakket ter waarden van 250 euro die later kwijt blijkt te zijn ik een claim formulier invullen zegen ze dat ik 68 euro terug krijg na heel slecht contact vind het belachelijk zal nooit meer wat met dhl versturen

Gewenste Oplossing:

als ik me 250 euro terug heb of dhl de zelfde schade leid

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 februari 2018 om 14:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan ontevreden te zijn over de afhandeling van uw claim. Helaas kan ik vanuit de klantenservice uw claim niet inzien. U kunt hier dan ook het beste contact over opnemen met de betreffende afdeling.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 22 februari 2018 om 08:42 geantwoord

ik heb gebeld nergens op uitgekomen heb 74 euro gehad terwijl ik mijn pakketje verkocht had voor 250 euro

Alle klachten die gemeld zijn door dhl oplichters