Klacht: Pakket kwijt

op 09 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren tussen 14:00 En 18:00 zou mijn pakket bezorgd worden. Ik was gisteren niet thuis, maar toen ik rond 9 uur thuis kwam heb ik geen briefje of iets dergelijks kunnen vinden. Vanochtend ging ik maar eens even kijken met de track en trace code en daar staat dat het pakketje gisteravond is afgeleverd om 19:47. Het pakketje is dus nu nergens te bekennen. Het lijkt mij toch normaal wanneer het pakket bezorgd is bij buren, dat ik hier bericht over krijg?

Wanneer ik weet waar mijn pakketje is.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 09 oktober 2017 om 14:30 geantwoord

Beste mevrouw Van den Bempt,

Bedankt voor uw bericht!
U geeft aan dat uw pakket niet bezorgd is, zoals wel aangeven via track & trace. Dat is natuurlijk erg vervelend en het lijkt me goed om dit te onderzoeken. Ik wil u dan ook adviseren om hier een melding van te maken bij de verzender van uw pakket, deze kan dit dan verder oppakken met DHL. Zodra de verzender contact opneemt met DHL gaan wij hiermee aan de slag.

Janneke
DHL Parcel Webcare

Heeft op 11 oktober 2017 om 21:35 geantwoord

DHL is verantwoordelijk voor mijn pakket en wanneer ik een klacht heb over het bezorgen, zou ik die direct aan hun kwijt moeten kunnen.

Alle klachten die gemeld zijn door Desireevandenbemt