Klacht: Pakket kwijt

op 10 oktober 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goede middag mevrouw Peree, Bedankt voor uw bericht! U geeft aan dat uw pakket niet, zoals aangegeven, bij de buren op nummer 1 bezorgd is. Kunt u wellicht de traceercode van deze zending naar mij sturen zodat ik voor u kan nakijken wat er in ons systeem over bekend is. Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Carlienski

2 maanden geleden - Ondertussen heb ik het pakket ontvangen. Het was een paar straten verderop afgegeven op nummer 1?? En bij de buren op 3 een briefje in de bus. Venusstraat? In plaats van Geleenderweg. Graag hiervan melding maken! Maar het pakket is in ieder geval terecht!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 oktober 2017 om 13:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goede middag mevrouw Peree,

Goed om te horen dat u het pakket inmiddels ontvangen heeft, jammer dat de bezorger het kaartje niet op de juiste manier heeft achtergelaten. Ik zal hier een melding van maken in ons systeem, in ieder geval mijn excuses voor het ongemak.

Een fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Carlienski