Klacht: Pakket kwijt

op 25 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 21 Augustus 2017 een pakket AANGETEKEND opgestuurd. we zijn nu ruim een maand verder en blijf maar op en neer bellen! Ik ben voor niks naar een afhaal punt gereden en heb daarna te horen gekregen dat het zoek is. en er werd een onderZoek ingeZet dat 5 dagen zou duren. ik hoorde maar niks en weer bellen dus (contstant bellen naar een 0900 nr €) ik krijg iemand te pakken en ik hoor dat het 12 dagen nu weer duurt uiteindelijk is het gevonden en blijkt me pakket een nieuwe code te hebben gekregen waarvan de reden onduidelijk is. Nu ligt het bij onbestelbare stukken dus weer iemand bellen en die zegt gewoon ja mail maar en hangt me op in me oor. het mooie is elke keer als je belt heb je 30 wachtende voor je! Maargoed nu bel ik weer en blijkt dat collega’s daarvoor geen melding hebben gemaakt. Nu moet ik weer opnieuw 9 dagen wachten tot ik hoor waar het naar toe gestuurd gaat worden en dan zijn we dus gewoon 6 weken verder. Waarom betaal ik extra geld voor een pakket en waarom zeggen alle collega’s wat anders tegen me? Dit is overigens me 3e pakket die ik heb verstuurd alle 3 aangetekend en alle 3 kwijt!!!!

Ik ben tevreden als er voor aangetekende pakketten een telefoonnummer is waarvoor je niet hoeft te betalen, als er mensen achter de telefoon zitten met verstand en geduld en dat als een pakket zolang zoek is en een klant al 3 keer ze pakket kwijt is geraakt voorheen dan dus voorrang krijgt op zijn zending

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 25 september 2017 om 16:17 geantwoord

Geachte heer Groeneveld,

Bedankt voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat uw pakket nog niet bij de geadresseerde bezorgd is en dat u niet altijd even duidelijk en volledig geïnformeerd bent over de laatste status van het pakket. Ik begrijp dat dit een kwalijke zaak is, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden.

Volgens de scans heeft het pakket twee weken op een afhaallocatie gelegen, waar de geadresseerde dit pakket gedurende die periode af kon halen. Omdat dit niet gebeurd is, is het pakket retour afzender gestuurd. Door het ontbreken van een retouradres is dit pakket naar onze afdeling met onbestelbare stukken gestuurd.

Na eerder telefonisch contact is er een onderzoek gestart, om dit pakket alsnog naar de geadresseerde te sturen. Mijn collega's zijn op dit moment met het onderzoek bezig, ik ga er zodoende vanuit dat u voor dinsdag 3 oktober een reactie vanuit de betreffende afdeling zult ontvangen. Ik wil u zodoende verzoeken dit af te wachten en verder af te handelen met mijn collega's van de betreffende afdeling, aangezien zij met dit onderzoek bezig zijn en u tegen die tijd van de laatste informatie kunnen voorzien.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Not-happie