Klacht: Pakket kwijt??!!

op 01 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb op 10/07/2017 een setje dvds gekocht bij iemand op marktplaats deze persoon heeft mij deze dezelfde dag nog verzonden en mij voorzien van een track en trace code. Deze is 3SKABA869730890 mijn postcode is 4681bg als je deze nu invoert staat er nog steeds zending is bij post nl bezorg moment onbekend. De afzender heeft anderhalve week geledeb contacd gehad met postnl en ze zijn een onderzoek gestart waat vandaag uitgekomen is dat het pakket onvindbaar is en dat ik ook voor de optie verzekerd verzenden had kunnen kiezen maar omdat ik dat niet deed ze nu niks voor me kunnen betekenen!!!! Er staat toch dat de zending bij hun is!! Dit kan echt niet!!

Ik ben tevreden als ik mijn pakket heb!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 01 augustus 2017 om 15:48 geantwoord

Geachte mevrouw Van Hoye,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te moeten horen uw pakket vermist is geraakt. Ik kan mij goed voorstellen hoe vervelend dit voor u is.

U geeft aan dat de afzender een onderzoek naar dit pakket heeft laten instellen. Hieruit is gebleken dat wij niet kunnen achterhalen waar uw pakket is, en dat deze als verloren beschouwd moet worden. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Omdat het pakket zonder verzekering is verstuurd, is er vanuit PostNL geen mogelijkheid op schadevergoeding. Ik wil u aanraden om samen met de afzender naar een passende oplossing te zoeken.

Alle klachten die gemeld zijn door Sellemientje