Klacht: Pakket kwijt

op 14 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 26-06-2017 jl heb ik een bestelling geplaatst bij de MGK webshop. (ORDER #47510-MGK)Deze bestelling moest overkomen vanuit Los Angeles en werd op dat moment verzorgd door USPS.Ik kreeg keurig een track&trace van hun (tracking code: LZ132904739US)en kon zien dat het pakket op 01-07-2017 jl in Nederland aankwam. Daarna gebeurde er niks meer,het bleef stil .Op 04-07-2017 heb ik contact opgenomen met de Nederlandse afdeling van USPS en aan hun gevraagd of zij enig idee hadden waarom mijn bestelling stilstond en waar dat aan lag.Ik kreeg bericht terug dat het pakket overgedragen was aan Post.nl en dat ik voor verdere vragen contact met hun op moest nemen.Vandaag heb ik telefonisch contact opgenomen met Post.nl. Ik kreeg een medewerkster aan de lijn die mij vroeg naar een track&trace-code van Post.nl,zodat zij kon zien waar het pakketje was. Die heb ik nooit ontvangen van Post.nl,mijn bestelling stond al vanaf 01-07 stil.Dit vertelde ik haar ook.Ik kreeg te horen dat ze me dan niet kon helpen en dat ik maar gewoon af moest wachten.
Vervolgens probeerde ik nog 1X via de track&trace van USPS te kijken of ik wijzer kon worden hoe het zat en zag ik tot mijn grote verbijstering dat er ineens stond vermeld dat ze vandaag (06-07-2017) om 04.27 PM aan de deur geweest waren,dat ik ”not available” was geweest en dat ik nu het pakketje zelf maar moest komen ophalen.Waar ik dat moest doen?Geen idee,dat stond er niet bij.Zoek het maar uit.
Dit is dus een grote leugen!Er is de gehele dag iemand thuis geweest.Er is niet aangebeld,niemand aan de deur geweest,er ligt niks in de brievenbus-ook niet bij de buren.
Het betreft hier wel een pakket van over de 100 euro,wat nu dus gewoon spoorloos verdwenen is!Wat is dit voor bedrijf?En als het nou de eerste keer was dat er bij Post.nl pakketjes gewoon spoorloos zijn,maar nee..dit is al de zoveelste keer!
Ik zou graag zien dat dit zo snel mogelijk opgelost word.

Als ik óf alsnog mijn pakket thuis ontvang,zoals dat hoort-of anders het volledige aankoopbedrag vergoed krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 juli 2017 om 16:23 geantwoord

Geachte mevrouw Derkzen,

Vriendelijk dank voor uw bericht en mijn excuses voor de late reactie. In uw bericht geeft u aan dat u een pakket uit de VS verwachtte, maar dat het u niet helemaal duidelijk was waar deze precies was. Verder duurde het erg lang voordat u hierover aanvullende informatie van ons kreeg. Ik kan mijn voorstellen dat u hier goed van heeft gebaald. Mijn excuses!

Tot mijn blijdschap zie ik dat u uw pakket met Nederlandse code 3SEBEL3661510 inmiddels wel op heeft kunnen halen op één van onze locaties. Ik wil u dan ook heel erg veel plezier van uw pakket wensen en ook alvast een heel goed weekend!

Alle klachten die gemeld zijn door Charissamr