Klacht: Pakket kwijt

op 14 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste PostNL,

Op 27 juni hoorde er een pakket van mij aan te komen bij amsterdam international mail centre, vanuit de VS via USPS. Echter staat er op mijn tracking van het pakket: ‘addressee not available – Addressee advised to pick up the item’. Ik begrijp niet helemaal wat er aan de hand is. Moet ik het pakket zelf ergens halen? En waar bevindt het zich? Alvast hartelijk bedankt!

Cedric Ponson

Als ik weet wat er met mijn pakket aan de hand is

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Ponson, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u graag wilt weten wat er met uw pakket uit de Verenigde Staten aan de hand is. Graag wil ik hierop reageren. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag nog onderstaande informatie van u: - Kunt u mij de track&trace code sturen van het betreffende pakket? Bij een pakket afkomstig uit de VS zal deze normaal gesproken eindigen op US. Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de status van uw pakket. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht cponson

3 maanden geleden - Beste PostNl, De track en trace code voor mijn pakket is LZ648748071US. Alvast bedankt voor uw hulp! Met vriendelijke groet, Cedric Ponson

Heeft op 17 juli 2017 om 12:21 geantwoord

Geachte heer Ponson,

Hartelijk bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb de zending gevonden, maar het adres waaraan het pakket is geadresseerd komt niet overeen met het adres dat u hier noemt. Het pakket heeft op een afhaallocatie gelegen, maar de afhaaltermijn is inmiddels ruimschoots overschreden, dus het pakket zal inmiddels retour zijn gegaan naar de afzender. Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender.

Alle klachten die gemeld zijn door cponson